loading...
محوطه سازی
میلاد غلامی بازدید : 34 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

طراحی این باغ به سه سؤال مشتری ما پاسخ می دهد: یک باغ رنگارنگ تر ، یک منطقه راحت در اطراف استخر و فضای کافی برای بازی نوه ها. این اصول به سه جو مختلف تفکیک و بزرگ شدند. فضایی باغ به سه اتاق تقسیم می شود. یک باغ گل سرسبز در کنار خانه فضایی رمانتیک ایجاد می کند و به شما امکان می دهد از داخل اتاق نشیمن از مرزهای گلدار لذت ببرید. یک طرح کاشت پیشرفته ، رنگ را در تمام طول سال فراهم می کند.

 

"هدف از طراحی یک باغ دعوت برای باربیکیو است."

فضای استراحتگاه شیک اطراف استخر فضای کافی برای شام های خانوادگی بزرگ فراهم می کند. کاوشگر فلزی چشمگیر این اتاق از باغ را قاب می کند و در برابر نسیم سرد محافظت می کند. ترکیب گیاهان ، گل های رنگارنگ و علف ها ، حال و هوای بی نظیری برای تعطیلات ایجاد می کند. قسمت سوم باغ چمن بزرگی است که دارای بوته ها و درختان است و مربوط به جنگل فراتر از آن است. اگرچه دو بخش اول با دقت طراحی شده اند ،سبک اتکایی اتاق باغ بیرونی امکان انتقال صاف به چشم انداز اطراف را می دهد.


طراحی چشم انداز استودیو باغ توسط j austin tx. طراحی چشم انداز مسکونی s austin tx. طراحی چشم انداز آستین تی ایکس 7 از جالبترین طرحها در داخل کشور طراحی چشم انداز آستین تی ایکس ساخت و سازهای جنوبی. طراحی چشم انداز austin tx خوب. طراحی چشم انداز مسکونی austin tx. طراحی چشم انداز austin tx بومی. محوطه سازی طراحی چشم انداز austin tx. خدمات محوطه سازی طراحی چشم انداز بومی austin tx. طراحی محوطه سازی زیبایی چشم انداز austin tx و نصب فوق العاده

میلاد غلامی بازدید : 62 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

، ویلا صفادشت ، واقع در کرج ، ایران ، طراحی شده توسط معماران کامران حیرتی و نام آن را نامگذاری کرده اند و می خواهند به احترام باغ ایرانی - که یک عنصر اساسی برای معماری ایران است ، احترام بگذارند .

کامران حیرتی ، بنیانگذار رویه نامگذاری خود گفت: "در یک باغ ایرانی ، معماری ساختمان و سایت را به عنوان یک موجود منحصر به فرد می بیند." "این پروژه همچنین خود را به عنوان یک گذر یا قاب معرفی می کند که بر حضور سایت تأکید می کند ، نه تنها از قسمت خارجی بلکه به عنوان جریانی که در داخل و داخل ساختمان جریان دارد."

محورهای ساختمان و محوطه در وسط یا قلب قلب ساختمان قرار دارند ، فضایی که اکتشاف ساختمان برای شروع و پایان کار طراحی شده است. یک گذرگاه مرتفع با استخر شنا ، دو بلوک یکپارچه ای را تشکیل می دهد که ویلا را تشکیل می دهد.

این ساختمان که برای مشتری ساخته شده و در صنایع غذایی فعالیت می کند ، به دو بخش تقسیم می شود: یک منطقه تفریحی با جکوزی و استخر روباز و فضای اختصاصی تر.

هیراتی گفت: "به عنوان یک گذرگاه ، این ساختمان به منظور اتصال هر دو طرف سایت و مشخص شدن خود به عنوان یک قاب پنجره برای تماشاگران بود." "منظور از این بود كه یك شی ساده ، محكم و خالص و بدون هیچ گونه پیچیدگی های غیر ضروری باشد تا فقط بر دهانه ها و چشم اندازهای سبز تأكید شود."

Esparakhon خاکستری رنگ نشده - سنگ محلی دولومیت موجود در جمهوری آذربایجان ایران - برای پوشاندن دیوارهای بیرونی و داخلی خانه 1100 مترمربع مورد استفاده قرار گرفت.

در قسمت پشتی ساختمان ، یک تیر بتونی باریک افقی به موازات گذرگاه اجرا می شود و یک خالی طولی را تشکیل می دهد که حیاط را تا به آسمان باز می کند. در راستای ویژگی های معماری معماری سنتی ایرانی ، استودیو در صدد است از ساختمان و باغ به عنوان یك واحد متصل استفاده كند.

با باز کردن قسمت مرکزی خانه ، اماکن خصوصی و عمومی از هم جدا شده اند تا اجازه دهند "هرچند ساختمان از چشم انداز و باد منطقه ای عبور کند".

ستون ها در فاصله 15 متری در هر دو طرف استخر قرار می گیرند و صفحات کف بتونی تقویت شده است و اطمینان حاصل می شود که هیچ پشتیبانی اضافی نمای را مسدود نمی کند. در هر انتهای گذرگاه ، دو پله بتونی به زمین و طبقه اول وصل می شوند.

در یک بلوک ، نور از محل زندگی مرکزی سیل می زند و سایه هایی از سیم های مورد استفاده برای پشتیبانی از پله ها را در سراسر فضا ریخته است.

میلاد غلامی بازدید : 43 شنبه 06 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. حوضه چنگدو که از زمان های بسیار قدیم با کوه های باشکوه و تپه های نورد شکل گرفته ، به عنوان یک پناهگاه مسطح برای شهرکها شناخته شده است. همچنان که چنگدو به رشد خود ادامه می دهد ، کوه ها دیگر پس زمینه ای دورافتاده نیستند و برای اولین بار در پیش زمینه شلوغ شهر قرار می گیرند. جامعه جدیدی که در کوهپایه کوه Longquan Mountain Tianfu واقع شده است ، دارای زندگی شهری و مناطق کوهستانی است. سایت پروژه ارائه توپوگرافی غنی با حوضچه ها و رودخانه ها که رودخانه ها را خنثی می کنند. اما به دلیل سالها زراعت و عدم مدیریت صحیح جنگل ها ، این سایت به مرمت و احیای چشم انداز و محیط زیست نیاز جدی داشت.

Tianfu City از فرصت توسعه برای ایجاد منظره ای اکولوژیکی ، معتبر و غوطه وری بهره گرفت. به ساساكی مأمور شد كه طرحی را برای منظره اكولوژیكی ، معتبر و غوطه وری رهبری كند. "ما تائو ژانگ ، رئیس Sasaki گفت:" ما از این فرصت همکاری کردیم که با یک مشتری بینایی و شرکای طراحی محلی قوی برای ادغام توسعه شهری با ترمیم چشم انداز استراتژیک همکاری کنیم. " تیم طراحی الهام بخش از فرآیندهای طبیعی ، فرهنگ بومی و مواد محلی بود.

در آغاز اجرای این پروژه ، ساساکی چهار هدف کلی را پیشنهاد کرد: 1- ایجاد یک پارک عمومی برای کشف و نمایش مناطق کوهستانی چنگدو و مناظر بکر. 2- با بهبود آبراهها و زهاب هاي موجود ، يك اكولوژي آبي سالم را احياء كنيد. 3. گونه های بومی را حفظ و مجدداً برای پرورش گیاهان و جانوران متنوع. 4. ارائه طیف گسترده ای از فعالیت های در فضای باز و تجربیات غوطه وری در چشم انداز که ساکنان و بازدید کنندگان را با طبیعت درگیر می کند. به محض ورود به سایت ، یک نفر از طریق باغ های بامبو ، دیوارهای سنگی عایق بندی نشده و دیوارهای آجری محصور شده قبل از رسیدن به اولین منظره دریاچه و پل هامبک در کنار آب ، با یک پس زمینه کوه حرکت می کند.

ماسه سنگ قرمز یک ماده محلی فراوان است که به طور گسترده در ساختمانهای سنتی و مزارع کشاورزی استفاده می شود. با الهام از این ماده ساده و در عین حال متمایز ، طراحی دیوار سنگی نمای قوی را در طول جاده شهری شلوغ ایجاد می کند و به کاهش صدای ترافیک کمک می کند. "ابر" از پارک هیل ماجراجویی مانند ابری که بالای پارک می رود ، ساختار بازی به طول 25 متر به طول 13 متر در قله تپه یک پیچ و خم توری است که توسط سازه های فولادی پشتیبانی می شود ، جایی که کودکان سه بعدی را کشف می کنند. چالش ها و به دست آوردن یک چشم انداز تازه از پارک از بالا. "ابر" به خودی خود یک برجسته بصری ، یک بازتاب هنری بر روی دریاچه ، و یک چراغ در هنگام غروب است.

"Ripple" از پارک ماجراجویی آب ساخته شده با لایه های گرانیتی نازک ، یک استخر موج دار بزرگ در مرکز پارک آب ماجراجویی قرار دارد ، جایی که کودکان می توانند در چشمه بپیوندند و با موج های در حال تغییر بازی کنند. "پیچ و خم" از پارک ماجراجویی درست است پیچ و خم الهام از اشعار عامیانه چینی الهام می گیرد - "هنگامی که باد به آرامی در چمنزارهای بلند فرو می رود ، گاوها و گوسفندان ظهور می کنند." شهوات بادی الگوهای موجی را در مزارع ایجاد می کند که در آن کودکان می توانند سرگردان و بازی کنند. فاز 1 شهر Tianfu در پاییز سال 2019 افتتاح شد و فوراً تبدیل به یک آهن ربا برای ساکنان اطراف و بازدید کنندگان از دور شد.

 

 

 

 
 
میلاد غلامی بازدید : 45 شنبه 06 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

طراحی باغ تایلند در ایجاد طرح های منظره موقت برای همه باغ ها و فضاهای گرمسیری تخصص دارد. از باغ های کوچک تا بزرگ ، مناظر ویلا ، باغ هتل ، گرفته تا مشخصات آبشار ، طراحی حوضچه و دک ، برنامه های کاشت و باغ های داخلی .. شما آن را نامگذاری می کنید ، طراحی باغ تایلندی می تواند بدون توجه به فضای مورد نیاز شما ، طراحی های باغ شگفت انگیز ایجاد کند. برای.

 

قدرت ما در دانش ما از گیاهان گرمسیری ، درختان و مواد و رفتارهای آنها با گذشت زمان نهفته است. چه بخواهید منظره ای مدرن از نظر تعمیر و نگهداری کم داشته باشید و چه واحه جنگلی استوایی ، همه آنها را طراحی و نصب کرده ایم. از ورودی ها تا پشت بام ها ، از آسیا به آمریکا.

طراحی ما فضاهای تجاری ، صنعتی و خانگی را در بر می گیرد ، بعلاوه ما قادر به ارائه برنامه های مشخص تر مانند حوضچه و نقشه های عرشه ریزی هستیم. هیچ شغلی خیلی کم نیست


بنابراین اگر شما به تازگی خانه ای ساخته اید ، یا در حال ساختن خانه هستید ، یا قصد دارید خانه جدیدی در تایلند بسازید ، شاید ایده خوبی باشد که یک نسخه از طرح کف را برای ما بدست آورید! ما می توانیم طراحی باغ را در هر مرحله و با ارائه طرحهای انعطاف پذیر و نقل قول ها شروع کنیم ، بنابراین می دانید که در همه زمان ها کجا هستید.

طراحی یا نصب یک باغ شگفت انگیز برای ما کاری نیست. در تماس باشید اگر شما می خواهید یک باغ گرمسیری زیبا طراحی و نصب برای شما، بدون سوء تفاهم ها، و یا زحمتی.

طرح منظره ویلا گرمسیری

میلاد غلامی بازدید : 50 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

چکیده — توسعه فن آوری رایانه فرم را تغییر داده است

و فلسفه طراحی چشم انداز ، به عنوان اهمیت فزاینده آن مشهود است

طراحی به کمک رایانه (CAD) در این زمینه. در این مقاله سعی شده است از تجسم سه بعدی در آموزش طراحی منظره استفاده شود. برای این منظور ، سه CAD

ابزارهاي آموزشي يعني AutoCAD ، 3D Max و SketchUp و

در معرض تحلیل تئوریک و تمرین عملی است. نتایج تحقیق

نشان می دهد که اتوکد می تواند آموزش طراحی چشم انداز را از مفهوم راهنمایی کند

به موقعیت یابی ، 3D Max می تواند فرم تدریس را از 2D به 3D در مرحله بعد ارتقا دهد و SketchUp از کل فرآیند طراحی منظر پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، نویسنده روند خاص پشتیبانی از طراحی منظر را خلاصه کرده است

آموزش با SketchUp. این تحقیق نتایج حاصل از کاربرد غنی شده را غنی تر می کند

CAD در آموزش طراحی منظره و از اهمیت نظری و عملی خاصی برخوردار است

معرفی

با توسعه مستمر علوم کامپیوتر و اینترنت ، کامپیوترها

در عصر اطلاعات به ابزاري قدرتمندي مبدل شده اند كه باعث رشد سريع آن مي شود

صنایع مختلف به عنوان مثال ، با توجه به طراحی منظره ، رایانه ها بوده اند

به طور گسترده ای برای بهبود بهره وری طراحی اتخاذ شده است. طراحان قادر به نمایش هستند

ایده های آنها را در گرافیک واضح نشان می دهد ، و تجزیه و تحلیل مداوم و اصلاحات را در آنها ایجاد می کند

طرح طراحی [1]. طراحی به کمک رایانه (CAD) نقش اساسی در چشم انداز دارد

طراحی ، اصلاح و تحول انقلابی در فرم ها و مفاهیم طراحی. تسلط بر CAD

نرم افزار به یک مهارت لازم برای هر طراح منظره تبدیل شده است [2]. بنابراین ،

آموزش طراحی منظر باید به دانشجویان در کسب مهارت از نرم افزار CAD کمک کند.

اولین سیستم طراحی به کمک رایانه در دهه 1950 ظاهر شد [3] ، و پس از آن

ظهور فناوری پچ سطح CAD در دهه 1960. فناوری CAD

در دهه 1980 به طور فزاینده ای استاندارد ، یکپارچه و هوشمند شد [4]. در سال 1996 

3D Studio MAX 1.0 (3D MAX) ، اولین نسخه ویندوز از سری 3D Studio است

در حال بودن یک نرم افزار مبتنی بر رایانه شخصی برای ارائه و تولید انیمیشن سه بعدی ، 3D

MAX در طراحی معماری بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. طراحی صنعتی ، آموزش کمکی و سایر زمینه ها [5-8]. یکی دیگر از نرم افزارهای پرطرفدار و کاربردی که در طراحی سه بعدی ساخته شده است

SketchUp این نرم افزار به طراحان کمک می کند تا ایده های خود را بطور بصری بیان کنند

کامپیوترها با هدف ایجاد طرح طراحی ، SketchUp مورد توجه بسیاری قرار گرفته است

قلم معمار و جایزه اصلی طرح کمک شده [9].

با وجود پیشرفت سریع در CAD ، دوره های کالج دانشجویی روی نرم افزار CAD می باشد

هنوز در مراحل ابتدایی آنها روش تدریس فعلی CAD با مشکلات زیادی مانند موارد زیر روبرو است

ترتیب غیر منطقی دوره ها و فقدان روش های متنوع تدریس [10].

برای حل مشکلات ، حلقه آموزشی باید شیوه تدریس را اصلاح کند

نرم افزار CAD ، به گونه ای که دانش آموزان می توانند بر روی نرم افزار تسلط داشته باشند ، از آن استفاده کنند

نرم افزار در طراحی منظر و برآوردن تقاضای اجتماعی برای طراحی منظر.

با این وجود ، مطالعات موجود بیشتر روی کاربرد CAD متمرکز است

نرم افزار در پروژه های طراحی مختلف. هیچ تحقیق منظمی در مورد نتایج کاربرد نرم افزار CAD در آموزش طراحی منظر وجود ندارد.

با توجه به مطالب فوق ، این مقاله به بررسی کاربرد CAD در نظری می پردازد

و آموزه های عملی طراحی چشم انداز. برای تدریس نظری ، نویسنده به طور خلاصه عملکردهای آموزش سه نرم افزار محبوب CAD برای منظر را معرفی کرد

طراحی ، یعنی اتوکد ، 3D MAX و SketchUp. برای تدریس عملی ، نویسنده

تجزیه و تحلیل کاربرد نرم افزار آموزش SketchUp در آموزش عملی طراحی منظره و خلاصه ای از روش عملکرد خاص. در ضمن ، برخی

پیشنهاداتی در مورد روش تدریس نرم افزار CAD ارائه شد.

میلاد غلامی بازدید : 43 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

طراحی حیاط جذاب ، خانه ای مدرن را با حس خاصی از آرامش فراهم می کند و به طبیعت اجازه می دهد تا به بخش اصلی آرایش یک خانه تبدیل شود. فضاهای باغ محصور به عنوان عقب نشینی های طبیعت شخصی عمل می کنند که از طریق مرزهای تاری دیوارهای شیشه ای ، درهای جمع شده و سقف های دهلیز به فضاهای داخلی مجاور تغذیه می شوند. برای کشف کمی بیشتر این فضاهای شکوهمند و نگاهی به روشهای مختلف اجرای آنها ، مجموعه گسترده ای از طرحهای الهام بخش گرفته شده از سراسر جهان را گرد هم آورده ایم. از آمریکای جنوبی تا اسپانیا گرفته تا سری لانکا ، از آفریقا تا ژاپن تا هند ، همه آنها را پوشش می دهیم

 

Twinning برنده است: چرا می توانید یک حیاط را حل کنید اگر دوتایی داشته باشید؟ تشخیص مرزها در این خانه مدرن شگفت انگیز دشوار است - و این یک نوع نکته است. حیاط هایی که در هر طرف یک پیاده رو قرار دارند ، باعث می شود تا طبیعت خندان در مرکز این فضای زندگی قرار بگیرد.این بخشی از یک خانه زرق و برق دار هند است که توسط یک دهلیز تحت پوشش باغ تقسیم شده است . تراکم گیاهان سرپوشیده در مجاورت یک راه پله داخلی رشد می کند.
یک قسمت حیاط از دکوراسیون درست کنید. این طراحی حیاط بسیار متناسب به نظر می رسد که مانند یک فرش منطقه ای با الگوی گیاه شناسی پنهان شده است - هرچند درختی که از آن بیرون می رود ، کمی تحریک کننده است.
تعجب خواهید کرد که می دانید این در واقع یک ساختمان مراقبت از سرطان در اسکاتلند است. Royal Incorporation of Architects ، در اسکاتلند ، به دلیل طراحی جسورانه و استقبال خود که در صنعت مراقبت های بهداشتی بسیار غیر معمول است ، آن را به عنوان بهترین ساختمان کشور در سال 2012 معرفی کرد.
آن را با فانوس ها روشن کنید. این خانه ژاپنی دارای فانوس هایی است که در اطراف حیاط حیاط آن واقع شده است تا درخشش جادویی در گرگ و میش را فراهم کند.
با قرار دادن برخی صندلی های فضای باز مدرن در طرح ، از یک حیاط بیرونی بیشترین استفاده را ببرید یا یک اتاق ناهار خوری کامل را برای فرصت های ناهار خوری Al fresco به آن اضافه کنید.
همه عاشق کمی از رول 'n' هستند - برخی از سنگهای بزرگ را در محوطه سازی در حیاط حیاط برای یک اثر معماری قوی بگنجانید.
سطوح مختلفی ایجاد کنید. با اضافه کردن عرشه ها و سکوها به طرح خود می توانید مناطق غذاخوری یا آشپزخانه در فضای باز را تعریف کنید. عرشه های حیاط و پاسیو را با گیاهان گلدان یا تخت های گیاهی بزرگ تزئین کنید.
یک قاب با گیاهان درست کنید. یک پاسیوی نگهداری پایین از مرزهای متراکم از فضای سبز ساخته شده است.
اگر هنوز مرزهای سبز مانند نگهداری بیش از حد برای شما به نظر می رسد ، پس در مورد ویژگی آب ملایم و حباب می توانید یک فضای کنید؟

میلاد غلامی بازدید : 35 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خانه های باغ مینیاتوری به شکل کره ای ، سبک معاصر را وارد محوطه سازی حیاط خلوت و طراحی باغ می کند. The Sphere Garden Lounger یک خانه باغ جذاب و غیرمعمول است که لهجه بی نظیری را به ایده های حیاط خلوت اضافه می کند و زندگی را در ایجاد یک فضای صندلی جذاب و جذاب از فضای باز می گذارد. با پیشرفت های فن آوری معاصر ، این مفهوم جدید در طراحی خانه های تابستانی نسبت به آنچه که قبلاً دیده می شد ، دارای مزایای متوسطی است.

خانه تابستانی Sphere دارای یک سکوی چرخش بصری است که آفتاب یا سایه و باد را ردیابی می کند. می چرخد ​​تا شما را از گرما باد و گرما محافظت کند. خانه تابستانی Rotating Sphere چیزی بیش از یک منطقه نشیمن به دنبال خورشید ارائه می دهد ، اما می تواند محلی برای ناهار خوری و یا به عنوان یک دفتر خانه کوچک باشد.

میز و صندلی ها در طراحی داخلی خانه گنجانیده شده است. ارتفاع میز قابل تنظیم است و می تواند به همان ارتفاع صندلی ها کاهش یابد. استفاده از آلومینیوم ، استیل ضد زنگ و ورقه ورقه کاج تحت درمان با فشار باعث می شود این خانه تابستانی زیبا و خوشایند به نظر برسد.


ترکیبی از مواد جذاب ساخته شده از انسان و طبیعی ، شکل کره و سبک طراحی ساده اما زیبا ، این خانه های تابستانی را به حیاط خلوت و تزئینات باغ تبدیل می کند. ایده های طراحی داخلی را می توان سفارشی کرد. یک سایبان تنظیم شده برای قرار دادن ورودی در قسمت کره به داخل محوطه نیز یک گزینه اضافی عالی است.

 

ویژگی برجسته Sphere Lounger باید قابلیت چرخش آن باشد. این خانه تابستانی مینیاتوری که بر روی یاتاقان های غلتکی با قطر دایره ای تقریباً 2.4 متر و ارتفاع حدود 2.2 متر نصب شده است ، امکان بسیار مناسبی برای داشتن فضای زندگی در فضای باز که امکان جابجایی را فراهم می کند.


اتاق های باغ ، استودیو ها ، استراحت ها و دفاتر باغ ، فضاهای زندگی شگفت انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد که شما را با طبیعت متصل می کند و امکان لذت بردن از مناظر باغ زیبا و مناظر زیبا را فراهم می کند. خانه های باغ به شکل کره جدیدترین روندهای موجود در فضای مدرن و مجلل در فضای باز منازل را نشان می دهد که فضای خانه شما را به بیرون از خانه کشیده و در عین حال سبک و کارایی به ایده های محوطه سازی حیاط خلوت شما اضافه می کند.



میلاد غلامی بازدید : 422 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

ایا شما در مورد بازسازی حیاط جلوی خود فکر کرده اید اما نمی خواهید بانک را بشکنید؟ ایده های بسیار زیادی در خارج وجود دارد که به هیچ وجه هزینه زیادی ندارند! این که آیا این یک منطقه پاسیو است که به کمی تعمیر بالا و یا یک مفهوم کاملاً در فضای باز که دوست دارید شروع کنید ، نیاز دارد ، بنابراین با کمی نبوغ و مبتکر بودن می توان کارهایی را انجام داد. ما لیستی از ایده های ارزان قیمت برای محوطه سازی را گردآوری کرده ایم که نه تنها برای شروع سرگرم کننده است ، بلکه کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسد! تمام خانواده را سرگرم کنید تا فضایی پر زرق و برق را ایجاد کنید که همه بتوانند از آن قدردانی کنند! خواندن برخی از ایده های عالی محوطه سازی در حیاط جلوی بودجه را ادامه دهید!


از طریق بی شمار ایده های ارزان قیمت منظره ، ما با تبدیل آن به یک غرفه ، راهی فوق العاده زیبا برای نوسازی یک وان قدیمی پیدا کردیم! این ایده نه تنها یک ایده شایان ستایش است ، بلکه واقعاً وان به عنوان غارتگر چقدر عالی است؟ وان ها محکم ، جادار و روشی مطمئن برای محافظت از گیاهان در برابر آفات مانند خرگوش یا موش هستند. این امر به خصوص برای یک باغ مینی سبزیجات زیبا خواهد بود روکش دایره در این عکس نیز بسیار عالی است زیرا دارای بوته های ریز است. یک ایده واقعا عالی برای تبدیل مبلمان یا وسایل قدیمی به چیزی جدید و افسانه!

 

حتی اگر لزوماً انگشت سبزی ندارید ، این یکی از بهترین ایده های آسان باغبانی آسان در آنجا است! شما به راحتی می توانید جعبه های شکوفه ای را از چوب های قدیمی که قبلاً در اطراف خانه تخم ریزی کرده اید ایجاد کنید ، یا حتی اگر مجبور به بیرون رفتن و خریدن برخی از آنها هستید ، چوب های یدکی واقعاً گران نیستند. ایجاد صندوق های شکوفه برای نشستن در خارج از ویندوز به فضای زیربنای منحصر به فرد باغ بدون نیاز به تنظیم دکوراسیون به منطقه می دهد ، بنابراین مهم نیست با چه اندازه منظره ای برخورد می کنید ، این جعبه ها فقط جذابیت کافی را برای هر تنظیم ایجاد می کنند.


به راحتی با استفاده از مرزها ، منظره حیاط خلوت یا حیاط جلو را مرتب و صیقل دهید. ایده های مرزی ارزان قیمت برای سرزمین سازی می تواند از برخی موانع پلاستیکی ، جعبه های مرزی (که در زیر زمین قرار دارند) ، کاشت صخره ها یا هر نوع پرکننده باغ از قبیل ذغال سنگ نارس یا تراش چوب استفاده کنید. امکانات واقعاً بی پایان است و ایجاد مرز در هر منظره خطوط برجسته ای را برای جدا کردن تخت های باغ ، چمن و گیاهان دیگر فراهم می کند. این یک راه عالی برای استفاده بیشتر از یک فضا و ایجاد یک فضای جالب است.

مرز ها


میلاد غلامی بازدید : 44 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

طراحی منظر مدرن ، گسترش و پالایش طراحی باغ  یا مدرنیستی در اواسط قرن است ، و در دهه 1950 یا اوایل به زمان معماری مسکونی بازمی گردد که معماری مسکونی منعکس کننده خوش بینی و حصارهایی بود که به طرز جالبی به سمت فضا پرتاب می شدند. بعداً ، اوضاع به شکل هندسی با اشکال چند شکل سازمان یافته تر می شوند. معماران و طراحان چشم انداز قرن بیستم قابل توجه مانند گرت اککو ، لارنس هالپرین و کلیسای توماس مسیر طراحان مدرن یا متفکر امروز را هموار کردند.

این مدرن است ، کم و بیش

گاهی اوقات ، طراحی مدرن و معاصر اشتباه گرفته می شود. برای پیچیده تر کردن امور ، از دهه 1950 تا 1970 ، طراحی مدرن اواسط قرن به عنوان "معاصر" خوانده می شد. هیچ کس از اوایل قرن جاری آگاه نبود و یا از آن یاد نکرد. اگر این رانچ ، استعمار یا ویکتوریا نبود بلکه جدید بود ، امروزه معاصر بود. 

ویژگی ها در طراحی منظره مدرن متفاوت هستند ، اما در اینجا آنها چیست و نیست:

  • باغ ها طراحی معماری خانه را تکمیل و تقویت می کنند
  • استمرار خوب است: تکرار رنگ ها ، بافت ها ، مواد و اشکال
  • خطوط باغ تمیز بوده و غالباً از خطوط سازه تکرار می شوند
  • اشکال هندسی مورد تأکید است
  • طرح تمیز و بدون لکه است
  • رنگها در مبلمان ، دیوارها و گیاهان جسورانه و برجسته یا تک رنگ است
  • از مواد طبیعی و محلی استفاده کنید: چوب ، سنگ ، گیاهان بومی
  • یک ویژگی آب برای زیبایی شناسی را درج کنید
  • باغ های کلبه ای که دارای گیاهان مهیج مانند گل رز هستند ، در چشم انداز مدرن نمی روند
  • این جایی نیست که مبلمان باغی زنگ زده یا صندلیهای سنگی به باغبان تبدیل شوند

فهمیدم؟ از گشت و گذار در باغهایی که همه می گویند "مدرن" به یک روش یا دیگری لذت

ببرید.

 

مبلمان از نوع عمیق است ، با کوسنهایی با رنگ سبز آهک ، که منظره این حیاط معمولی و معاصر در ونکوور ، بریتیش کلمبیا را به خود اختصاص داده است. این فضا با طراحی  و از ونکوور ، بریتیش کلمبیا طراحی شده است و  از یک دیوار برای یک باغ عمودی جسورانه بهره می برد و از یک برج چوبی معماری استفاده می کند. در سراسر گیاهان آهک و گیاه ترشح تکرار می شوند

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 1,600
  • بازدید کلی : 8,709