loading...
محوطه سازی
میلاد غلامی بازدید : 3598 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

 

خانه های کنکوری در هر شکل و ابعاد مختلف آمده و از سبک های مختلف ساختمان پیروی می کنند محبوب ترین نوع Minecraft برای ساختن بقا معمولاً به سبک مدرن یا قرون وسطایی است.

خانه های Minecraft قرون وسطایی از نظر بقا محبوبیت دارند زیرا معمولاً از چوب و سنگ ساخته می شوند. هر دوی این مواد در انواع مختلفی بسیار آسان به دست می آیند و می آیند. با این حال ، اگر از چالش برآیید ، می توانید یک خانه بزرگ مدرن نیز بسازید. این کار معمولاً به بلوک های ساختمانی پیچیده تر مانند بتن نیاز دارد .

در اینجا لیست ما از 10 خانه Minecraft جالب است که می توانید در حالت بقا بسازید:

1. خانه Minecraft ساده قرون وسطایی

به عنوان مثال خانه آسان کنفرانس آسان و ساده

این خانه ای است از دهکده طبیعی تولید شده در نسخه 1.14 Village & Pillage . خانه های روستاها می تواند یک نقطه شروع خوب یا مثالی برای ساخت یک خانه ساده Minecraft باشد.

2. خانه مدرن ساده

خانه عمارت کنکوری مدرن

 

خانه های مدرن Minecraft معمولاً دارای شیشه ، رنگ سفید ، استخر ، طبقه های متعدد و راه پله ها هستند. این خانه ساخته شده توسط WiederDude نمونه خوبی است و شامل این عناصر است. برای بلوک های ساختمانی معمولاً از پشم ، کوارتز یا بتن استفاده می شود. کوارتز اغلب بهترین است زیرا می توانید با آن راه پله ها و دال ها نیز بسازید.

3. خانه ساده با بالکن

خانه Minecraft ساده در بقا

 

خانه ای با بقا بالا که ساخت آن ساده است. دارای بالکن با پله های منتهی به ورودی ، با زیرزمین زیر بالکن. شامل یک مزرعه در بالکن برای تهیه غذا و شیشه است تا نور زیادی را در خود جای دهد.

4- عمارت ماسه سنگ

طراحی عمارت خانه کنکوری

 

این عمارت دارای چندین داستان است و عمدتا از ماسه سنگ ساخته شده است. در صورت تمایل می توانید پرونده عمارت را در وب سایت منبع بارگیری کنید.

5. خانه حومه

 

ساخت یک خانه از زندگی واقعی در حومه شهر می تواند به راحتی در Minecraft ساخته شود. برای ساخت این خانه از بلوک هایی مانند بتون ، پشم ، سنگ و چوب استفاده کنید.

6. عمارت جنگلی چوبی

عمارت جنگل چوبی minecraft

 

این نوع خانه Minecraft شبیه یک عمارت وودلند است . الگوبرداری از خانه خود پس از یک عمارت طبیعی که در بازی ایجاد شده است می تواند ساختمان را آسان تر کند. عمارت جنگلی معمولاً در جایی از وسط جنگل ساخته می شود و عمدتا از چوب و کمی سنگ ساخته می شود

7. خانه Minecraft پاگودا آسیا

خانه آهسته آسیا

 

به دلیل وجود زاویه ها و منحنی های موجود ، یک خانه Minecraft با مضمون آسیایی می تواند چالش برانگیز باشد. شاید  برای کمک به شما در ساختن این سبک مفید باشد.

8. خانه چوبی ساده چند سطحی

خانه Minecraft چوبی چند سطحی

 

خانه ای چوبی ساده که دارای چند طبقه است. جمع و جور و کاربردی است و دارای یک طبقه اصلی ، یک زیرزمین و طبقه دوم است. به راحتی می توانید یک در زیرزمین قرار دهید.

9. کوچک و کم حجم خانه مدرن کنفرانس مدرن

خانه کوچک و کوچک جمع و جور مدرن

منبع

خانه های مدرن همچنین می توانند بسیار فشرده و کوچک باشند ، اما هنوز هم عملی هستند. این خانه کوچک همچنین می تواند ورودی یک منطقه زیرزمینی بزرگتر باشد.

10. آپارتمان مدرن یا برج هتل

برج بسیار خنک و مدرن که می تواند به عنوان هتل یا آپارتمان مورد استفاده قرار گیرد. هر واحد دارای دیوارهای شیشه ای با بالکن مخالف است. در ساخت این بنا از شیشه های رنگ آمیز آبی برای تقویت ظاهر مدرن استفاده شده است. برج های بلندتر را می توان به عنوان بخشی از چالش بقای ساخت و ساز ساختمان در سطح شهر ساخت .

https://bit.ly/2LPBz6M

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 1,451
  • بازدید کلی : 8,560