loading...
محوطه سازی
میلاد غلامی بازدید : 103 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
 

شاید همیشه آرزو داشته باشید که خانه خود را در اختیار داشته باشید. شما جوانب مثبت و منفی در مورد ساخت یا خرید را وزن کرده اید  و تصمیم به ساختن آن گرفته اید! تبریک می گویم! اما ذهن پژوهنده می خواهید بدانید که ... چقدر  می کند  هزینه برای ساخت یک خانه این روزها؟ و چه هزینه هایی را باید بپردازید که نمی بینید آینده؟

متوسط ​​هزینه ساخت خانه در سال 2017 428000 دلار بوده است. 1  این تخمین بر مبنای 2800 متر مربع و یک خانه خانوادگی بنا شده است که هزینه ساخت یک خانه در حدود 153 دلار در هر فوت مربع است. این جواب فنی است

اما قبل از عجله به بانک ،  آویزان شوید !  برای افراد مختلف سکته های متفاوتی وجود دارد. هزینه ساخت خانه بر اساس عواملی مانند اندازه ، مکان ، نیروی کار ، مواد و  روند فعلی املاک و مستغلات تغییر می یابد ، که باعث نمی شود پاسخی کاملاً دقیق و با اندازه یکسان داشته باشید. بنابراین بیایید هزینه متوسط ​​ساخت خانه را در هر مرحله تقسیم کنیم. کلاه سخت خود را بپوشید و ادامه دهید.

قبل از اینکه تو شروع کنی

باشه ، شما می خواهید خانه درست کنید. عالی. اما سه خوک کوچک هم همین کار را کردند. و همه ما می دانیم چه اتفاقی برای آنها افتاده است. دو تا از خوک ها این ایده احمقانه را داشتند که خانه های خود را از نی و چوب بسازند. خوک دیگر خانه ای با اندیشه و آراسته از آجر ساخته است. هنگامی که گرگ آمد ، تنها خانه ای که از آن ایستاده بود ، خانه ای بود که با دقت ساخته شده است - آجر با آجر.

برای خرید خانه خود مأمورین خبره را پیدا کنید.

درست مثل سه خوک کوچک ، برای محافظت از آینده خود ، قبل از ساخت خانه باید بودجه ای از آجر با آجر تهیه کنید.

خرید ملک

اول ، این یک شخص فاقد فکر است ، اما اگر قبلاً ملکی را که خانه شما در آن ساخته شود خریداری نکرده اید ، یک نماینده املاک و مستغلات با کیفیت پیدا کنید  . این متخصصان ، که به اصطلاح خریداران نیز خوانده می شوند  ، به شما در شکار و مذاکره در مورد زمین برای مکان مناسب برای ساخت خانه خود کمک می کنند. یک مأمور خوب می داند مکانهای جدید و آینده را پیدا کند تا بتوانید ریشه هایی را در مکانی کاشته کنید که به مرور زمان خانه شما را با ارزش تر می کند ، این همان چیزی است که شما می خواهید!

برنامه ها را تهیه کنید

اکنون ، پس از یافتن آن نقشه زمین زیبا ، آماده تصمیم گیری های زیادی باشید! در هر مرحله از ساخت و ساز ، شما ده ها گزینه را انتخاب خواهید کرد که بر هزینه ساخت خانه شما تأثیر می گذارد! شما باید با یک دید دقیق و تفریحی از خانه مورد نظر خود شروع کنید. و فقط منظور از تعداد اتاقها و اتمامها نیست. اگر در مورد بودجه خود تصمیم نگرفتید ، در نهایت یک تن سفارشات تغییر می دهید.

سفارشات تغییر  مواردی هستند که باید از مجموعه اصلی برنامه اضافه یا حذف شوند. آنها بودجه شما را از طریق سقف می فرستند و سازنده شما را دیوانه می کنند! (این کار را نکنید ، مردم!)

برای کمک به شما در تصمیم گیری هایی که باید در هر مرحله از فرآیند خانه سازی اتخاذ کنید ، هزینه های معمولی برای ساخت خانه را در مراحل جداگانه تقسیم کرده ایم ، با شروع کار سایت و حرکت همه راه ها به محوطه سازی even و حتی قیمت فروش نهایی. در حالی که ما نمی توانیم ذهن شما را بخوانیم و پیش بینی کنیم چقدر هزینه برای ساخت خانه ای که در ذهن دارید  هزینه دارد ، می توانیم به شما نشان دهیم که  چه هزینه هایی را می توان انتظار داشت و  چه زمانی . بیایید شیرجه بزنیم!

خرابی در خانه سازی

هزینه ساخت خانه چقدر است؟  خرابی در خانه سازی

کار سایت: 16،000 دلار

پس از تصمیم گیری در مورد املاک خود ، باید هزینه کار سایت - از جمله بازرسی ها ، پروانه ها و نقشه های ساختمان- را بپردازید تا برای ساخت واقعی آماده شوید. شدیدترین هزینه در اینجا شامل هزینه برای بازرسی آب و فاضلاب ، که، اهم ... خیط و پیت کردن دور  در مورد 5000 $ از بودجه خود را. 4،000 دلار هزینه دیگر (دریافت یا گرفتن) برای اخذ پروانه ساختمانی در نظر گرفته شده است.

برای مهندسی و معماری به حدود 3000 دلار نیاز دارید. نکات حرفه ای: به معمار و سازنده خود اجازه دهید طرح را با هم توسعه دهند.  اجازه ندهید که یک معمار که چیزی در مورد ساختمان نمی داند با عکس های زیبا شما را به پیروزی برساند! سازنده شما می تواند اطمینان حاصل کند که معمار شما چیزی را ساخت که مسخره یا فوق العاده گران قیمت برای ساخت آن نیست.

به یاد داشته باشید که عمو سام سهم خود را نیز می خواهد.  دولت همچنین برای چیزی با عنوان هزینه تأثیرگذاری ، که برای خدمات عمومی مانند جاده ها ، پارک ها و تصفیه آب در جامعه جدید شما پرداخت می شود ، حدود 2،000 دلار به شما هزینه خواهد کرد. و در آخر ، جای بافر 2000 دلار بگذارید.

بنیاد: 26000 دلار

کار بنیاد همان جایی است که سرگرمی واقعی آغاز می شود! این زمانی است که شما خانه جدید خود را خراب می کنید. شکستن زمین ، یا خاکبرداری ، به تجهیزات سنگین و اپراتورهای متخصص نیاز دارد تا قبل از ریختن پایه و اساس خانه شما ، سطح زمین مطمئن شوند. و بدانید که اگر یک دسته از سنگ های بزرگ در زیر قطعه زمین شما پنهان شده اند ، هزینه های خاکبرداری می تواند زیاد شود.

پس از حفاری ، سازنده شما پایه و اساس خانه شما را قرار می دهد ، که معمولاً شامل الوار و بتن است. خانه هایی که دارای زیرزمین هستند معمولاً بیشتر از خانه های دیگر هزینه دارند زیرا به دلیل اینکه تعداد فوت مربع بیشتری برای پوشش وجود دارد.

خانه شما همچنین می تواند به دیوارهای نگهدارنده نصب شده احتیاج داشته باشد تا خاک اطراف آن را از بین نبرد و از بین برود و به پایه شما بیفتد. از آنجا که کار بنیاد نیاز به تجهیزات خاص ، مواد و نیروی کار دارد ، معمولاً هزینه آن به 25000 دلار بودجه کاهش می یابد ، اما فقط در صورت نیاز برای 1000 دلار اضافی آماده شوید.

این بنیاد موفقیت هر مرحله ساخت دیگری را برپا می کند. دور انداختن بودجه "نی و چوب" به طور تصادفی در اینجا می تواند شما را با هزینه های غیر منتظره خرد کند! بنابراین برای این هزینه ها برنامه ریزی کنید ، مردمی!

قاب بندی: 41000 دلار

خود را بند بند. نه ،  به معنای واقعی کلمه ! قاب خانه شما یکی از بالاترین هزینه در بودجه خانه سازی شما خواهد بود - که فقط با هزینه های داخلی و قیمت فروش ضرب و شتم می شود. این زمانی است که خانه شما شروع به شکل گیری می کند.  ساخت اسکلت یک خانه (از جمله سقف) یک تن از چوب را به خود اختصاص می دهد ، که می تواند هزینه آن را به 36000 دلار یا بیشتر برساند.

اگر خرپا - نام فانتزی برای مجموعه ای از سازه های مثلثی طراحی شده برای پشتیبانی از سقف - هزینه ساخت سقف را شامل نمی شود ، ممکن است 4000 دلار دیگر به بودجه قاب بندی اضافه شود.

پس از ایجاد "استخوان ها" ، باید مبلغی را  بپوشانید - یک لایه تخت از تخته هایی که قاب و خرپا را پوشانده و محافظت می کنند. به عنوان پوستی که استخوان های خانه شما را می پوشاند ، از آن فکر کنید.  اگر مواد فلزی یا فولادی را اضافه کنید ، هزینه های فریم ورک شما در بودجه 1000 دلار دیگر جمع می شود.

اتمام نمای خارجی: 33،000 دلار

دیوار خارجی یک کالای خط گران است (15،000 دلار) زیرا محیط خانه شما را پوشش می دهد و به   مواد زیادی احتیاج دارد. همچنین از پشت بام و ساختار خانه پشتیبانی می کند و از ورود هوای بیرون به بیرون جلوگیری می کند ، و اطمینان می دهد که اگر هوای بیرون ترسناک باشد ، خانه شما لذت بخش خواهد بود.

اتمام های بیرونی همچنین شامل نصب هرگونه دهانه در خانه شما مانند درگاه ها ، پنجره ها و گاراژ است. شما می توانید هزینه آن را در جایی در محله 9000 دلار حساب کنید. اتمام های پشت بام با 8000 دلار دیگر جمع می شود. این دسته دیگری است که می خواهید حداقل یک کوسن 1000 دلاری داشته باشید.

نصب عمده سیستم ها: 33،000 دلار

نصب سیستم های اصلی در خانه شما به همان اندازه تمام می شود که قسمت بیرونی آن تمام شود. سیستم های اصلی شامل HVAC (11000 دلار) ، لوله کشی (11،000 دلار) و برق (10،000 دلار) است. مطمئنا ، شما می توانید بودجه را در اینجا اصلاح کنید ، اما ما فرض می کنیم می خواهید از لوله کشی در فضای باز اجتناب کنید.

اجازه دهید ما به شما سرپیچی کنیم:  این هزینه  ها  به لوازم واقعی (غرق ، توالت و چراغ) که به سیستم لوله کشی و سیستم های الکتریکی وصل می شوند ، اطلاق نمی شود.  این وسایل برای هزینه های داخلی طبقه بندی می شوند. بالای این هزینه های مهم سیستم ، مبلغ 1000 دلار اضافی را نیز در ذخیره خود نگه دارید.

اتمام داخلی: 68،000 دلار

کیف پول خود را بیرون بیاورید. علاوه بر قیمت فروش ،  داخلی معمولاً گرانترین مرحله در ساخت خانه است.  این البته منطقی است ، زیرا بیشتر وقت خود را می گذرانید و بیشتر خاطرات خود را در آن جا می گذرانید  . میزهای گرانیتی را دوست دارید؟ کف چوب سخت؟ فولاد ضد زنگ؟ این که آیا شما ساده و یا bougie با طعم هستید ، به پایان می رسد! هزینه های زیادی برای پوشش دادن وجود دارد ، بنابراین بیایید سریع آنرا بشکنیم!

کابینت ها و کانترهای 12000 دلاری
درب ، تریم و آینه 11،000 $
نصب دیوار خشک 11،000 $
کف 10،000 $
نقاشی 7،000
$ عایق 5000،000 $
لوازم خانگی 4000 دلار
لوله کشی 3،000
دلار 3،000 $ روشنایی 3،000
$ شومینه 2،000
$ کل 68،000 $
مراحل نهایی: 17،000 $

شما تقریبا آنجا هستید! فقط چند آجر دیگر برای اضافه کردن به بودجه خود.  مراحل آخر برای ساختن خانه ما را به مواردی مانند محوطه سازی (6000 دلار) و جاده تردد (5000 دلار) می رساند. آنها همچنین شامل سازه های اطراف مانند ایوان ، پاسیو یا عرشه (3000 دلار) هستند. و تمیز کردن نهایی می تواند حدود 3000 دلار باشد.

هزینه های ساخت و ساز دیگر: 4000 دلار

بالاتر و فراتر از مبلغ "بافر" که در هر مرحله ساخته شده است ،  اکثر پروژه های خانه سازی برای یک دسته جداگانه متفاوتی  که به سمت هزینه کلی ساخت و ساز می رود ، 4000 دلار هزینه دارند. بنابراین برای آن $ 4،000 برنامه ریزی کنید.

قیمت فروش: 190،000 دلار

به عنوان آخرین و سنگین ترین آجر بودجه خانه سازی خود ، باید برای قیمت فروش برنامه ریزی کنید. اگر تصمیم به خرید خانه موجود (به جای ساخت یک خانه) گرفته اید ، قیمت فروش شما به دست فروشنده ، نماینده املاک و مستغلات آنها و یک ارزیابی کننده خواهد بود. اما هنگام ساخت ،  قیمت فروش توسط سازنده شما و یک دسته از فروشندگان تعیین می شود . پس از اتمام هزینه های ساخت و ساز ، قیمت خرید و تملک خانه جدید شما شامل چندین آیتم خط است - گران ترین هزینه های تمام شده آن (92،000 دلار).

یکی دیگر از هزینه های گران قیمت سود شما و سازندگان و فروشندگان در این پروژه هستند که می توانند در حدود 46،000 دلار درآیند. سایر موارد بودجه شامل هزینه های سربار و عمومی (22000 دلار) ، کمیسیون فروش (17،000 دلار) ، تأمین اعتبار (8000 دلار) و بازاریابی (5000 دلار) می باشد. درست است. احتمالاً هرگز به دلیل خدماتی که در زمینه بازاریابی و فروش آنها نیست ، خدماتی را که خانه شما ایجاد می کند ، ملاقات کرده اید ، و این هزینه هایی است که در دامان شما قرار می گیرد.

واو این اطلاعات زیادی است!

آیا خرید یا ساخت خانه ارزان تر است؟

بنابراین ، پس از پایین آوردن هزینه ساخت خانه ،  ممکن است تعجب کنید که خرید یک موجود موجود ارزان تر است یا خیر.  سؤال خوبی بود. باز هم ، عواملی که در هزینه های مسکن تأثیر می گذارند ، پاسخ دادن به همه اندازه ها را غیرممکن می کند. خانه رویایی همه بی نظیر است و هزینه های آن نیز به همین ترتیب است!

با این گفته ، میانگین قیمت فروش یک خانه تک خانواده موجود در سال 2017 حدود 291000 دلار بوده است. 2  اگر این قیمت را با هزینه ساخت خانه (428،000 دلار) مقایسه کنیم ، ساخت 137،000 دلار بیشتر برای ساخت یک خانه جدید بیشتر است تا خرید یک خانه موجود. لایک ها

اما به یاد داشته باشید ، اینها فقط به طور متوسط ​​هستند.  هزینه ساخت خانه شما به عهده شماست. شما می توانید تصمیم بگیرید که روی کاغذ تصمیم بگیرید ، قبل از آنکه بیل بیفتد خاک را اگر بودجه خود را بسازید ، آجری از آجر.

آیا می توانید از عهده ساخت خانه بگذرید؟

اگر بودجه شما اجازه می دهد برای ساخت خانه پول نقدی بپردازید ، تبریک می گویم! شما یک ستاره راک هستید تنها هزینه دیگری که باید در نظر بگیرید مالیات املاک ، بیمه مالک خانه است و اگر توسعه شما بخشی از یک HOA باشد ، سایر هزینه های در حال انجام است.

اگر پرداخت پول نقد برای ساخت خانه خود برای جدول زمانی شما واقعی نیست ، مطمئن شوید که می دانید  چقدر خانه برای ساخت خود دارید . خانه ای با هر نوع وام مسکن در کنار یک وام مسکن 15 ساله با نرخ ثابت با پرداخت هایی که بیش از یک چهارم از پرداخت خانه شما (شامل مالیات بر دارایی و بیمه) نیست ، نکنید!

اگر وام دریافت کنید که بیش از 25 درصد از درآمد ماهانه شما باشد و سود بیشتری نسبت به وام 15 ساله به شما تعلق می گیرد ، اهداف مالی دیگری را قربانی خواهید کرد. درعوض ، با صحبت کردن با دوستانمان در چرچیل وام مسکن ، اطمینان حاصل کنید که وام هوشمندی دریافت می کنید  .

برای ساخت خانه آماده هستید؟

ساختن یک خانه یک کار بزرگ است! این پروژه را با یک متخصص باتجربه که روند کار را می شناسد شروع کنید. نمی دانید کجا را پیدا کنید؟ برنامه رایگان ارائه دهنده محلی تأیید شده ما (ELP) می تواند کمک کند. با یک  آژانس املاک و مستغلات  در منطقه خود ارتباط برقرار کنید که می داند چگونه شما را از طریق بودجه خانه سازی - آجر به صورت آجری پیاده کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 1,613
  • بازدید کلی : 8,722